31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015!:)




  Z racji ze rok 2015 dobija końca, wypadało zrobić małą rundkę po folderach w poszukiwaniu perełek, a dzięki nim zrobić idealne podsumowanie tegorocznej pracy:) Pamiętam dosłownie, jak rok temu zmagałam się z dokładnie z takim samym wyzwaniem... Ten rok minął mi naprawdę bardzo szybko, dużo się wydarzyło, miałam okazję po raz kolejny spotkać się z wspaniałymi osobami, jak i poznać nowe, zrobić kilka męskich sesji (nowość, naprawdę), wykonać zdjęcia w upalnej Hiszpanii czy mniej upalnym Rewalu, dzięki temu zawsze nabrałam ciut więcej doświadczenia, a w nowym roku planuję jeszcze więcej nowości w miarę możliwości..... chociażby nowa nazwa bloga:)


 #PANIENAPIERWSZYMPLANIE
























 #HISZPANIA








 














                             #MAŁECONIECOZREWALA












 #COŚZNALAZŁAMZWŁASNEJWENY

















 a to zdjęcie sugeruję, że w 2016 roku przewiduję nowy obiektyw!:)



  Krótko i na temat starałam się podsumować ten rok:) Moja wędrówka po folderach strasznie przypomniała przebieg sesji, śmiechy, uśmiechy, pomysły, entuzjazm, wspólna praca, a na koniec słowo 'dziękuję', które strasznie mnie motywuję:) Dlatego ja teraz chciałabym podziękować Wszystkim za 2015 rok, dziękuję tym co powierzyli mi zadanie w wykonaniu zdjęć, jak i tych, którzy zaglądają i komentują blog <3

   
  WIĘC ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY, KTÓRĄ BĘDZIECIE WSPOMINAĆ DŁUUUUGO, SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I REALIZACJI PLANÓW! ♥

                                         

                                              i dziękuję za 22,666 wyświetleń:)

2 komentarze:

  1. Robisz prześliczne zdjęcia! Bardzo fajne podsumowanie :D 4 i 5 zdjęcie od dołu mega, mega mi się podoba!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń