14 lipca 2015

Summer#1 MONACO


  Wyczekiwane wakacje trwają już kilkanaście dni a ja dopiero dzisiaj na spokojnie znalazłam czas aby usiąść do laptopa i zamieścić zdjęcia, które czekają na publikacje od miesiąca.
  Z rożnych powodów nie mogłam znaleźć odpowiedniej chwili ale po tej jakże krótkiej przerwie wracam z nową energią i posty powinny być umieszczane częściej, dlatego na starcie zapraszam na sesje:) 
   Osobiście swoją wakacyjną podróż rozpoczęłam 1 czerwca gdyż byłam w drodze do Hiszpanii! Wycieczka trwała 9 dni, zorganizowała ją moja pani wychowawczyni, w sumie była to wycieczka szkolna ale atmosfera, osoby, miejsca, atrakcje... były tak świetne, że można śmiało to nazwać nadzwyczajnym obozem letnim:) 
  Przez cały spędzony czas aparat nie odstawiałam na krok, starałam się zrobić jak najwięcej ciekawych ujęć i sfotografować wszytko co hmm... ma coś w sobie, a to zadanie było trudne gdyż Monaco, Hiszpania, Wenecja urzekły mnie niesamowicie i każdy szczegół chciałam w jakiś sposób zachować na pamiątkę- oczywiście nie dałam rady:)
  Zrobionych fotografii mam taka ilość, że wszytko w jeden post nie dam rady umieścić dlatego dzisiaj przygotowałam fotorelacje z Monaco. Przepiękna architektura, przepiękny krajobraz... mam nadzieję, że wykonane przeze mnie zdjęcia w małym stopniu ukażą wam 'piękność' tego miasta-państwa. Zapraszam!:)





















* 3 ostatnie zdjęcia zawdzięczam Weronice Wiśniowieckiej:)

1 komentarz:

  1. świetne widoki zazdroszczę ci zapraszam do mnie http://threelitlebirds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń