17 lipca 2014

First post :)



   
 Początki zawsze są trudne ale od nich zaczynamy nową historie. Tak jak ja, pozornie zwykła dziewczyna, która interesuje się fotografią, ba! Nawet bardzo! Postanowiła po długich namowach koleżanek na założenie bloga. Zadając sobie kilka pytań...
 Po co założyłam sobie bloga?


-Chcę prezentować Wam swoje pracę,

-Chcę dążyć do doskonałości,

-Chcę uzyskać miano fotografa a nie posiadacza aparatu.

Co z będę miała z prowadzenia bloga?

- Na pewno dużą satysfakcję, jeśli uda mi się zdobyć czytelników,

- Będę mogła porównać swoje prace zbiegiem czasu,

- Może zostanę w jakiś sposób zauważona i więcej osób przekona się ze mną iść na sesje

Czy uda mi się to?

Zobaczymy ;)


   Po takim wstępnie czas najwyższy się przedstawić, a więc nazywam się Magda mam 15 lat i mieszkam w Bolesławcu. Fotografia to jedno z moich poważniejszych hobby. Historia jest dość długa a ja w skrócie tylko napisze, że zajmuję się nią bardzo amatorsko od kilku lat, ale zaś od roku stwierdziłam, że kocham to robić i chce zajmować się tym profesjonalnie. Dopiero wchodzę w ten cudowny świat, dlatego nie wszystko jest dla mnie jasne. Od 4 miesięcy pracuje na lustrzance Nikon D5100 , ciągle się ucząc i poznając tajemnice tego aparatu. 

      Na sam koniec dodam, że mam nadzieje, że blog się spodoba i liczę na szczerze opinie.

 Człowiek uczy się na błędach, nie od razu zdobywa laury. Osobiście wiem, że muszę się jeszcze wiele nauczyć, dlatego proszę o wyrozumiałość i pomoc :) 


 












Mam nadzieje, że po zaprezentowaniu kilku prac wprowadziłam w klimat bloga :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz