28 lipca 2014

My holiday :)




Witacie! 
Dzisiaj chce wam zaprezentować kilka kadrów, które udało mi się zrobić Mrzeżynie.
Tegoroczne wakacje spędziłam nad polskim morzem, o dziwo pogoda dopisała, cały tydzień wygrzewałam się na plaży i chłodziłam w 14 stopniowej wodzie.  Chodź nie do końca miasto miasto mnie urzekło. Dlaczego?
 Co prawda plaża jest piękna, szeroka, piaszczysta ( bez kamieni ), do morza wpływa rzeka Rega, gdzie wzdłuż niej ciągnie niedawno wyremontowany port.  Lecz jeśli chodzi o centrum, to jest jedna główna ulica gdzie znajduje się wszystko i nic. Chociaż dzięki temu, że nie miałam gdzie spacerować oprócz wspomnianego portu, nie opuściłam żadnego zachodu słońca.  Jednak mimo wszytko jeśli kiedykolwiek będziecie mieli problem z wybraniem miejscowości nadmorskiej, to polecam Mrzeżyno. Musicie sami się przekonać jak tam jest ;)













Jestem ciekawa jak wrażenia wywarły na was te prace. Czekam na opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz