21 grudnia 2014

Goodbye autumn



   Na zakończenie jakże piękniej tegorocznej jesieni, miałam okazję zrobić zdjęcia Magdzie, która po raz pierwszy miała przyjemność ze mną pracować(☺).
W ostatnim poście Night light zapowiadałam sesje tematyczną, która miała być wykonana w ubiegłym tygodniu, lecz tak jak się obawiałam, pogoda zepsuła nam plany.
Sesja ta (jak to moja modelka powiedziała) jest jeszcze w klimacie jesiennym, a wiec idealnie z datą wypadłyśmy.
Co zaprezentowałyśmy? Zaprezentowałyśmy przede wszystkim różnorodne emocję, raz uśmiech, raz smutek, raz zamyślenie, raz.... Mam nadzieje, że sami nazwiecie poszczególne zdjęcia, nie tylko rzucicie na nie okiem, lecz chwilkę przystaniecie i wgłębicie się w osobiste odczucia. Wiec zapraszam!




















mod.-Magda Wasielewska 
pomoc- Kasia Konera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz